Klart du skall bli medlem i rasklubben! Då får du:
– Deltaga i de aktiviteter som klubben anordnar, t.ex. våra specialutställningar (vinterspecialen och rasspecialen), klubbmästerskapen i agility, rally och lydnad varje sommar, kurser mm.
– Möjlighet att marknadsföra din kennel på hemsidan, delta i uppfödarmöten samt vara med och besluta om viktiga strategier för avelsarbetet i rasen.
– Få ditt material publicerat på sidan Medlemsartiklar som även delas på klubbens Facebooksida.
– 15% rabatt på din staffes försäkring i Agria

Samarbete med Agria djurförsäkring
SSBTK har ett samarbete med Agria djurförsäkring som vi är stolta över. Agria erbjuder 15% rabatt på försäkringen för SSBTKs medlemmar! Du som medlem bidrar till SSBTKs verksamhet genom att försäkra din Staffe i Agria. Dubbel engagemang skulle man kunna kalla det för! Tack för att just Du är medlem, och tack för att du väljer Agria!

Kostnad
Ett års fullbetalande medlemskap kostar 300kr, familjemedlem 50kr.  Medlemskap gäller 1år från tecknande/förnyelse.
Vi har även valpmedlemskap för uppfödare som betyder att man köper 1års medlemskap till sina nyblivna valpköpare. Det kostar 150kr och hur man går tillväga kan du läsa om här.

Hur gör man för att bli medlem?
Vi använder oss av Svenska Kennelklubbens medlemsservice, vilket betyder att du anmäler och betalar sitt medlemskap via SKK. Klicka på ikonen ”Bli medlem hos oss” här till höger så kommer du direkt till medlemsguiden.

Medlemsvårdare
Rasklubbens ordförande Jennie Holmberg har ett övergripande ansvar för medlemsvården. Har du frågor, synpunkter eller förslag, skriv några rader till ordf.ssbtk@gmail.com

Frågor om befintligt medlemskap
Om du till exempel tappat bort ditt medlemsnummer, undrar när ditt medlemskap löper ut osv, kontakta SKK medlemsservice som administrerar klubbens uppgifter.

Läs också
SSBTKS integritetspolicy – information om GDPR.
SKKs grundregler – dessa regler skall alla medlemmar känna till och följa.